اخبار

اخبار و اطلاعیه‌ها

رویداد پنجشنبه‌های یادگیری گروه سولیکو

رویداد پنجشنبه‌های یادگیری گروه سولیکو

رویداد پنج‌شنبه‌های یادگیری با حمایت جناب آقای سلیمانی و با هدف ترویج فرهنگ یادگیری و بهره‌برداری مطلوب از دانش و تجارب برجسته خبرگان و متخصصان خانواده بزرگ سولیکو بنیان گذاشته و برنامه‌ریزی شده تا در هر پنج‌شنبه، یکی از این خبرگان، به ارائه تجارب و دستاوردهای برجسته خود در حوزه تخصصی مربوطه بپردازد و بدین‌ترتیب، علاوه‌بر ثبت دانش و تجارب ایشان، امکان به اشتراک گذاشتن و استفاده از این تجارب توسط همکاران مربوطه فراهم شده است.

ThursdaysLearning b

در حال حاضر، چهار نشست از این سلسله همایش‌ها با سخنرانی و ارائه مفید 4 تن از مدیران سازمان برگزار گردیده است. جلسه اول با حضور مدیر دپارتمان نوشیدنی گروه سولیکو و ارائه تجربیات ایشان در زمینه Marketing و همچنین جلسه دوم با حضور مدیر تجاری گروه سولیکو و ارائه اطلاعاتی حول محور تکنیک‌های فروش و بازاریابی برای رشد پورتفولیو و زیرساخت‌های آن تشکیل شد.

همچنین جلسه سوم نیز با ارائه‌‌ای از ناظر عالی گروه سولیکو و در مورد مدیریت در شرایط بحران و جلسه چهارم نیز با سخنرانی حول موضوع مالی برگزار گردید.

لازم به ذکر است در این رویداد علاوه بر مدعوین حضوری، تا‌بحال بیش از 200 نفر نیز از طریق سامانه LMS که مسئولیت پوشش آنلاین رویداد را بر عهده داشت، به صورت آنلاین و همزمان این جلسات را مشاهده نمودند. با توجه به اینکه این دوره حاوی اطلاعات مفید و حاصل تجربیات ارزشمند مدیران سازمان است، فایل ارائه این جلسات به همراه فیلم رویداد در دوره پنجشنبه‌های یادگیری برای کلیه پرسنل قابل مشاهده و دریافت است.

این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت ...

Image

اطلاعات تماس