انجمن کاربران

تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید

شاخه اصلی انجمن 7 موضوع

تالارهای مختلف انجمن در زیرشاخه این تالار قرار می گیرند، دسته مورد نظر رو انتخاب کنید و در مباحث مشارکت کنید!
انجمن
آخرين ارسال
در بخش موضوعات انجمن کاربران، موضوع‌های مورد نظر خود را که تمایل دارید در مورد آن‌ها با سایر کاربران و کارشناسان ما گفتگو نمایید را مطرح نمایید.
همچنین می‌توانید در گفتگوهای موضوعات مطرح شده نیز شرکت نمایید.
آيا انتقاد و پيشنهادی داريد؟
نظرات خود را در این بخش مطرح نمایید. علاقه‌مندیم تا با مشاهده نظرات و پیشنهادات شما سایتی بهتر و کاربردی‌تر برای بازدیدکنندگان داشته باشیم.

مدیران انجمن: واحد منابع انسانی
بدون موضوع
در این بخش می‌توانید هر گونه مطلب و یا موضوعی که در دسته‌های دیگر انجمن قرار نمی‌گیرد را مطرح نموده و با سایر کاربران تبادل نظر نمایید.
بدون موضوع
کاربران گرامی شما می‌توانید در این انجمن، اتاق‌های بحث و گفتگوی مربوط به دوره‌های آموزشی سامانه مدیریت آموزش گروه سولیکو را تشکیل دهید و در بحث‌ها شرکت نمایید.
دوره آزمون خودسنجی
توسط Moderator (1)
11 ماه 1 هفته قبل
آيا مشکل فنی در سایت دارید؟
در این بخش کارشناسان پشتیبانی ما و یا سایر کاربران کمک می‌کنند تا مشکلات فنی شما برطرف شود.

قوانین انجمن بدون موضوع

سایت و انجمن کاربران سامانه آموزشی گروه سولیکو، تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه‌ محتوایی که به هر نحوی نقض‌کننده این قوانین باشد را حذف خواهد نمود.
قوانین انجمن
برای فعالیت در انجمن کاربران، عضویت در سامانه آموزشی الزامی است.
زبان نوشتاری باید کاملا فارسی باشد و از ارسال عبارات فینگلیش مانند: salam جدا خودداری کنید.
کاربران می‌بایست در هنگام ثبت نام از کلمات مناسب برای نام کاربری و نیز تصاویر مناسب برای آواتار استفاده کنند. استفاده از کلمات یاتصاویر نامناسب در پروفایل کاربر(شامل نام کاربری، آواتار، امضا و...) همچنین در نوشته‌ها و موضوعاتی که در انجمن مطرح می‌نماید تحت هیچ شرایطی مجاز نیست به طوری که پس از مشاهده آن توسط مدیر انجمن، حساب کاربری آن در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمن‌ها قطع خواهد شد.
مطالب و نظراتی که توسط کاربران نوشته می‌شود بیانگر نظرات آن‌هاست و الزما مطابق با عقیده مسئولان انجمن نیست و مسئولیت آن بر عهده خود نویسنده است.
سعی کنید عنوان موضوعات مناسب باشد و در دسته مربوط به آن مطرح شود. از نوشتن عنوان‌هایی مثل ( مشکل من، کمک و ... ) که شفاف نیستند خودداری نمایید.
بحث در مورد دين، سياست، مذهب، مقدسات و مسایل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.
پس از ارسال موضوع صبور باشید تا توسط کاربران و مدیران انجمن، بررسی شود و پاسخ درست دریافت نمایید و از ارسال پی در پی موضوع مورد نظر خود خودداری نمایید.
برای انتقاد ، شکایت و یا پیشنهاد از ما فقط در انجمن انتقادات و پیشنهادات موضوع خود رو مطرح کنید و از ارسال در انجمن های دیگر خودداری نمایید. (ما طاقت حرف منطقی شما رو داریم البته با لفظ مودبانه)
در صورتی که انجمن مناسب برای ارسال موضوع خود را پیدا نکردید ، آن را در بخش گفتگوی آزاد ارسال کنید. مدیران انجمن پس از بررسی اقدامات مورد نظر را انجام خواهند داد.
از قراردادن متن و پست تبلیغی در انجمن کاربران خودداری نمایید. در صورت مشاهده توسط انجمن حذف خواهد شد.
بدون موضوع

عضو

  • مجموع کاربران آنلاین: 0 عضو و 4 مهمان آنلاين

آمار

  • مجموع پيامها: 9
  • مجموع بخش ها: 1
  • ارسال هاي امروز: 0
  • مجموع پاسخ هاي امروز: 0
  • مجموع موضوع ها: 6
  • مجموع انجمن ها: 6
  • ارسال هاي ديروز: 0
  • مجموع پاسخ هاي ديروز: 0
زمان ایجاد صفحه: 0.290 ثانیه
Image

اطلاعات تماس